dilluns, 1 de desembre del 2008

LA Bufanda

Fa un any que vaig decidir de començar aprendre a fer punt, i el projecte que vaig escollir va ser una simple bufanda de canalé per en Dani. La llana que vaig fer servir va ser la Ornaghi Filati Tibet amb un color gris marengo.

Entre una cosa i altra no trobava mai el moment i anava tant lenta que em vaig desesperar...
Vaig deixar-ho arraconat fins ara fa dos o tres mesos que m'hi he tornat a posar i vaig acabar la bufanda interminable a les quedades de Bk.

No l'havia penjat i potser ja seria hora... així doncs aquí teniu en Dani "posando" amb la bufanda...

8 comentaris:

MJ ha dit...

Que chula! me gusta mucho el color.

Oye que me alegro de que te haya hecho gracia el link. Tienen unas teles supermajas, bien de precio y son rápidos.

Mi bufandarra está medio localizada, ahora a ver cuando puedo ir a BK a recogerla....

albis ha dit...

Noia, nunca es tarde si la dicha es buena. I el resultat parla per si mateix.

Belen ha dit...

t'ha quedat molt bé! i la llana m'encanta, ja ho saps...

ara, a pel bolso eh??

petons

ramon ha dit...

Molt maca, Laura! Quina llana vas fer servir?

Jo en vaig escollir una per fer-me una bufanda per a mi i no m'ha donat bon resultat.

RID ha dit...

Molt xulo en Dani amb aquesta bufanda!
Aviat penjaré la que m'acaba de ragalar la meva sogra...jeejejés curiosíssima...

Nutsue ha dit...

Ai! es veritat que encara no l'havíem vist publicada! i mira que és la bufanda amb la llana que més éxit ha tingut a BK! ;-)

Prunila ha dit...

m'agrada moltíssim! i mira que no sóc fàcil amb les llanes... aquestes Ornaghi son molt maques, el color ideal. :))))

Anònim ha dit...

Hola Lua, gracias por tu comentario ya etas apuntada al sorteo,siento no poder darte el nombre del la tienda que hizo el taller de los dedales,no lo recuerdo.
Besotes