divendres, 5 d’octubre del 2012

Birds

 
Un nou conjuntet de nadó, rosa que l’amor s’hi posa.

Sembla que últimament estic envoltada de Martines, oi?

Aquesta tela de casetes d’ocells m’encanta. És de la dissenyadora Ann Kelle, de la colecció Urban Zoologie. La fan amb dos tons, aquesta amb tons més alegres i una altra amb tons una mica més càlids.



Si us interessa comprar-la, per exemple aquí la podeu trobar.
I per fer un pack ben a conjunt, no poder-hi faltar-hi aquí el sonall d’ocellet, oi?



L'ocellet està fet amb dos tipus de cotons. El cos de l'ocellet l'he fet amb el cotó Natura Just Cotton de la Dmc (treballat doble), comprat a Llanàrium. El bec i la circumferència, està fet amb el cotó Handknit Cotton de la Rowan, comprat al corner del Corte Inglés. Treballat tot amb agulles de 3,5 mm.



Segurament estaré uns dies sense mostrar-vos res, ja que no tinc cap feina entre mans.

Fins aviat!!!

16 comentaris:

Kosturetes ha dit...

El conjunt monisssim!!!! Es raro que no tinguis res entre mans!!!!!!!!!! Petons

Belen ha dit...

que no tens res entre mans? no m'ho crec!!
m'encanten els ocellets de la martina!

petons

Ganxetades ha dit...

M'agraden molt aquestes teles que posen el mateix motiu cap avall i cap amunt! Ha quedat una meravella de conjunt, preciós!

Cristina ha dit...

Una preciositat de conjunt Lua, amb unes teles genials, com sempre fas tu!!! El sonall de l'ocellet hi queda que ni pintat...Et puc demanar si la tipografia del nom la fas tu? M'encanta aquesta lletra...Un petonet!

cristina ha dit...

Hola, artistassa! No em crec que no tinguis res per fer, em sembla IMPOSSIBLE! I si no tens res per fer, segur que et busques feina ben aviat, com fem totes!
A mi ja se m'acaben les paraules amb tots els teus treballs, em faig re-pe-ti-tiva... PERÒ ÉS QUE TOTS SÓN XULÍIIIIIISSIMS!!!!!

Montse ha dit...

Lua m'agraden molt aquests sonalls d'amirugumi que fas! tens molt de gust amb els models i amb les combinacions de colors! una abraçada

De la Oveja a la Madeja ha dit...

No tens res més entre mans? aixxxx jo que m'havia mal acostumat a veure aquestes coses tan maques que fas...m'hauré d'esperar! ;) N.

ANNA ha dit...

T'ha quedat preciós, m'agrada tot quin regal més cuqueto!!

Anònim ha dit...

Són molt macos aquests conjunts que fas, segur que ben aviat tornaràs a tenir feina per fer. Les combinacions que fas són increïbles !!

Marta ha dit...

Un altre conjunt ben maco!! Les robes són molt xules, vaig a mirar el link que dius! I el sonall...com tots els que fas, és genial! En fi, les martines tenen molta sort!! No trigaràs gaire en tenir coses per fer! Així que, fins aviat!!

Laia ha dit...

Una altra maraevva de les teves :)
I que vols dir que no tens res entre mans????? Això ho hem de solucionar!

anacraftsbcn ha dit...

La tela es preciosa, y el conjunto te ha quedado chulísimo!!! Besos!

Núr ha dit...

Un dels motius perquè no li vam posar Martina a la Lua és justament que n'hi ha moltíssimes! Vaig escoltar una notícia a la ràdio que deia que el 2011 el nom que més es va posar a les nenes a Catalunya era Martina (Marc als nens).

Ah! I el conjunt és preciós! :)

greta ha dit...

Muy bonito, vamos a lo que ya nos tienes acostumbradas. Que no tienes nada entre manos..pues nada pásate el miércoles por la tarde, que hace un montón que no vienes y ya verás como te damos trabajo para hacer

Lens ha dit...

Tot moníssim, pero el que em torna boja és el sonall de l'ocellet :D. Moltes felicitats està suuuuper ben fet

Unknown ha dit...

m'encanten les teles que has fet servir! la martina deu estar ben contenta!!!