dimecres, 9 de gener del 2013

Regals Nadal (II)


Us agrada cuinar? I fer pastissets???
Confesso que a mi se'm dóna fatal, però m'encantaria aprendre'n ! Tot i que no tinc paciència o no sé què passa que la cuina no és el meu fort...

Però aquest nadal he regalat un curs per fer cupcakes per a la meva germana i el meu cunyat!

Tenia ganes de fer un val original, i ja que a la meva germana li encanten els amigurumis i  encara no n'hi havia fet mai cap, doncs vaig pensar que seria una bona ocasió :)


Vaig fer un parell d'amigurumis cupcake (un per a cadascú), i un val amb lli, combinant algunes lletres estampades i algunes brodades i una mini aplicació de pastisset.  I vaig posar-ho tot en una caixeta. 





El patró que vaig utilitzar, aquí el teniu

Us agraden? Venen ganes de fer-los una mossegada, oi? ;)

Fins aviat !!!

22 comentaris:

Anna ha dit...

ooohhh!! ets una artista

Amanda ha dit...

Hola Lua,

Quina idea més maca… i feta amb molt de gust, m’ha agradat molt.

Cristina ha dit...

BRUTAL!!!!!!! Nena, quina idea tan xula i tan original...sóc fan teva, ho sabies????? Un súper petó guapa!!!! Per cert, a mi tampoc m'agrada la cuina... ;)

Núria (Els petits retalls) ha dit...

Lua t'ha quedat genial, quina idea tant original!
Ptnts

CABDELLÀNIA ha dit...

Ooooh, m´encanten!! I la idea de presentar el regalet és genial!!
Em guardo el patró, és molt rebonic!
Ptoons
Ana

glaramknits ha dit...

Quin regal més original! Segur que van quedar encantats!

Montse ha dit...

guapa! quin regal més original! cada dia em sorprens més! M'ENCANTA! deuen estar ben contents amb el val i amb el detall dels cupcakes! un petó gran gran

Kosturetes ha dit...

Molt i molt original !!!!! El cupcake estan per menjar-se'ls . Molts petons i bon any!!!!!!

Kosturetes ha dit...

Molt i molt original !!!!! El cupcake estan per menjar-se'ls . Molts petons i bon any!!!!!!

Anna ha dit...

Què divertit!!! M'agrada molt la idea. T'han quedat molt monos els cupkake.
Una abraçada.
Anna

albis ha dit...

Lua, tens un bon gust i una gràcia antinaturals...

cristina ha dit...

Oooohh!! Laura! Quina passada de detall! Oh, impressionant! La targeta amb lli brodada, estampada... oh, quina monada... i tot és taaaant original... quin bon gust que tens per tot, noia!
Feliç 2013! Estic super contenta d'haver-te conegut, ha estat un plaer seguir les teves creacions i desitjo que aquest any ens puguem continuar seguint.
Una abraçadota!!
Genial... genial... genial...

susana ha dit...

Quina delícia tot plegat!!!
És una autèntica meravella!!
Petons,
Susana

Júlia ha dit...

Quin regall més bonic! A mi també m'agradaria fer un curs de cupcakes. Sóc una negaaaada a la cuina! Només faig lo bàsic per menjar cada dia, planxa, bullir, forn, però plats el.laborats no, no, no
Un petonet

Núr ha dit...

Molt bona idea per a un val!! Sí, sí! Molt millor que un tros de paper escrit a última hora... ;)

Així ho guardaran tot de record. Un detall preciós!

Ganxetades ha dit...

Però com se t'acudeixen coses taaaan xules??
Ha quedat súper especial!!

(No sé si et consolarà, però jo tampoc m'entenc amb la cuina, jiji.)

Marta ha dit...

Maquíssim el detall, Lua!! Genial! Trobo que és un val molt original! I els cupcakes t'han quedat molt divertits :)!
Una abraçada!

Laia ha dit...

Aaaaai, són super monos, jeje. La targeta és insuperable, una idea genial nena ;)

anacraftsbcn ha dit...

Son chulísimos!! Y el vale tb! Eso sí, me has dado hambre a estas horas jejejejje Besitos, Ana

RID ha dit...

Ostres!!!! Són magnífics!!!! i la targeta una passada!!!! T'ho puc copiar????????????????? jejejeje
Una abraçada

drapets by helen ha dit...

T'ha quedat genial el val!!! amb els cupcakes tindran un record del curs que van fer... sobre tema cuina tot és qüestió de posar-s'hi...!!! enganxa que dóna gust!!!! sobretot tema galetes i cupcakes!!!jejejeje

heavenly** ha dit...

Precioso el detalle!!!