dilluns, 26 de maig del 2014

Portadocuments amb Nanuk


Crec que encara no us havia explicat en el blog: Nanuk em va demanar formar part del seu equip de col·laboradores, del seu Equip de Disseny. Em fa molta il·lusió formar part d'aquest equip!
Cada dimarts Nanuk penja al seu blog un projecte utilitzant les aplicacions de Nanuk, fet i dissenyat per alguna de les integrants de l'equip.

Fa dues setmanes Nanuk ve ensenyar al blog un portadocuments que jo havia fet utilitzant les aplicacions de la làmina "Vacances". Aquesta làmina em té el cor robat, són tant bonics aquests dibuixos...  Les il·lustracions són de l'Apanona.

Aquí un deixo unes fotos... espero que us agradi !







Fotos by Nanuk


7 comentaris:

Pili ha dit...

Preciosa, la funda i l'aplicació de nanuk. La tinc pendent, me la vaig comprar a Sitges.
Petons

Ganxetades ha dit...

No m'estranya que et triessin, estàs fent uns projectes ideals!!
És maquíssim, tens tota la raó aquests dibuixos són preciosos!!
Petons

Laia ha dit...

Com vols que no ens agradi! Ens encanta!!

Júlia ha dit...

Oooh Lua quina monada m'encanta!!!
Em vaig comprar aquests dibuixets a Sitges i tinc moltes ganes de fer-ne alguna coseta.
Petonets

anacraftsbcn ha dit...

Oh es monísimo!!!!

Montse ha dit...

M'encanta, m'encanta i... M'encanta! Tot el q hasfet amb aquesta col.lecció és preciós! Un pto gran guapa! M

Anna ha dit...

Què xula aquesta funda Lua!!! El dibuix amb la vespa, genial!!!
Una abraçada.
Anna