dimarts, 14 de juny del 2016

Market Bag + Phone and Wallet Pouch


Torno de nou amb una nova Market Bag del llibre de la Noodlehead, aquesta vegada però acompanyada d'un moneder que serveix per posar el telèfon i les targetes, de I think sew... Volia fer un regal una mica especial pels 40 anys de la Cristina de No paris de Cosir.

Us deixo amb unes fotos
  
 

   

 
 

   Fotos by Cristina

La major part de les teles estampades són de la Cotton and Steel 
 
Cris, espero que gaudeixis del regal.... i si us plau... no paris de cosir, maaaaaaaaai !!! Un petonàs!

5 comentaris:

cristina ha dit...

Aisssssss nenaaaaa!!!!! em xifla tot!!! tot! toooot!!!!!
que en cosit i quines teles tan ben combinades!!!!!
Moltíssimes felicitasts per totes dues!!!!!
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Oh ha m'encanta el monedero , ha de ser súper pràctic , crec que intentaré her-ho.
Molt maco.
Montse

Alhana ha dit...

Preciós el conjunt! I quins colors més bonics has triat per combinar, m'agrada molt. Segur que la Cristina estarà encantada!

Descabdello ha dit...

És xulíssim tot! I les fotos, fantàstiques!

Cristina ha dit...

No tinc perdó...estic súper desconnectada dels blogs!!!! Gràcies per tot un altre cop reina!!! No me'n cansaré de repetir-ho!!!! Muaaaaaaaaaa