dimecres, 18 d’abril del 2007

Bolso 2


Tinc una obsessió amb els bolsos, i també amb les robes de l'Amy Butler... per tant, aqui teniu un bolso amb les robes d'ella... Feia temps que tenia aquestes robes guardades i he fet un bolset per l'estiu... per fi fa bo i el podré lluir! ;)


Tengo una obsesión con los bolsos y tambien con las telas de la Amy Butler... por lo tanto, aqui teneis un bolso con sus telas... Hacia tiempo que tenia estas telas guardadas y he hecho un bolsito para el verano... por fin hace bueno y lo podré lucir! ;)

5 comentaris:

Carol ha dit...

Lua,

A veure si ens poses un pas a pas de com fer un bolso!! Vinga!! Por fa!! Que et queden molt macus i em volen fer!!

RID ha dit...

Sí,sí...això un pas a pas. Quin bolso més guai! Salut

laurapatch ha dit...

Aixó, aixó, que algunes no tenim ni idea de fer bolsos i ens encanten!!!

Lua ha dit...

Ok, d'acord, em comprometo doncs fer un pas a pas d'aquest bolso. D'aqui poc n'he de fer un amb unes teles que em van enviar de l'Amy Butler i aprofitaré i intentaré fer el tutorial... a veure si en sóc capaç...

gaia ha dit...

estic d'acord amb tu Laura...els bolsos i les teles de l'Amy Butler combinats...són una perdició!!

Per cert..ja he començat el curs de patchwork...aviat podré penjar els primers progressos..

una abraçada!

Joana