dimarts, 13 de maig del 2008

Un regalet de naixó / Un regalo de nacimiento

Feia temps que tenia pensada una idea de regal per quan hagués de fer un regalet de naixó.
Hacía tiempo que tenia pensada una idea de regala para cuando tuviera que hacer un regalo de nacimiento.

A la web del purlbee, http://www.purlbee.com/, hi ha un tutorial que ensenya a fer una tovalloleta-capeta. Aquí el teniu: http://www.purlbee.com/cozy-hooded-baby-towel/
En la web de purlbee, http://www.purlbee.com/, hay un tutorial que enseña a hacer una toallita-capita. Aquí teneis el enlace: http://www.purlbee.com/cozy-hooded-baby-towel/

Doncs amb una roba que tenia ja fa força temps que m'havia portat una meva amiga d'estats units, vaig comprar també roba de tovallola de color beix i així ja tenia tot el material necessari.

Seguint tots els passos del tutorial vaig aconseguir fer la tovalloleta. Però em faltava un detall... Doncs què millor que un pitet, no? Tinc un llibre que explica com fer pitets, però em vaig decidir tirar per un altre camí...
Siguiento todos los pasos del tutorial conseguí hacer la toalla. Pero me faltava un detalle... Pues qué mejor que un babero, no? Tengo un libro que explica como hacer baberos, pero me decidí tirar por otro camino...



Vaig comprar uns pitets al Ikea, http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/40052105, que hi ha 5 unitats i valen 3 euros. Vaig agafar un pitet i el vaig desmuntar...jeje!!!
Vaig descosir el biés, i vaig descosir la tanca (velcro).
Un cop tot desmuntat ja tenia a punt la cara del darrera del pitet.
L'altre costat (el davant) vaig fer-ho amb dues robes. Un cop cosides les dues robes amb la forma de la plantilla del pitet, vaig cosir aquesta peça amb la peça del darrera cara amb cara, vaig donar-li la volta i vaig fer un repunt al volt.

Compré unos baberos al Ikea, http://www.ikea.com/es/es/catalog/products/40052105, que hay 5 unidades y valen 3 euros. Cogí un babero y lo desmonté!!
Cosí el biés y descosí el cierre (velcro).
Una vez desmontado, ya tenia a punto la cara del detràs del babero.
El otro lado (el delante) lo hice con dos telas. Una vez cosidas las dos telas con la forma de la plantilla del babero, cosí esta pieza con la pieza del detras cara con cara, le dí la vuelta y hice un repunte a todo el contorno.

Un cop acabat, vaig cosir-hi el velcro i llestos.Una vez acabado, cosí el velcro y listo!

Doncs aquest regalat ja està entregat. Va ser per la Maria, la filla de la meva amiga Laura, que va nèixer el dimecres passat. A la mare de la criatura li va agradar molt, espero que us agradi!
Este regalo ya está entregado. Fué para la Maria, la hija de mi amiga Laura , que nació el miércoles pasado. A la madre de la criatura le gustó mucho, espero que os guste!!!

8 comentaris:

Maria ha dit...

Que mono!!!! Tinc una amiga embarassada i em sembla que li faré.

Fil de vint ha dit...

Que xulo!! Gràcies per la idea i el link del tutorial. Quan tingui una mica de temps, provaré de fer-ho.
mireia.

RID ha dit...

Ei!!! que guai noia! m'agrada moltíssim! Gràcies pel tutorial!
M'alegro molt de llegir-te! Com va la bossa?
Petons guapa!

Xènia ha dit...

Hola!! Moltes gràcies pel comentari que vas deixar al meu blog! t'haig de dir que tens coses mólt maques al teu i aquest pitet amb la tovallola-capa t'ha quedat d'allò més bé! Un petonet,
Xènia

Blanca ha dit...

¡Qué buena idea!!!

Anna Orduña ha dit...

gràcies pel link.
t'ha quedat moníssim!!
una vegada més SAN IKEA ofereix de tot.
petons,
anna

Carol ha dit...

Això si que és ingeni! Molt bona la idea dels pitets. Ara quan vagi a ikea me'ls miraré amb uns altres ulls.

ZEPETIT ha dit...

Ooooh!

Divino!

Zepequeña.