dimecres, 17 de setembre del 2008

Un nou projecte...

Ahir vaig començar les classes de patch. Ja en tenia ganes... Però fa temps que tenia ganes d'aprendre a fer ganxet, i em vaig decidir a fer un bolso de ganxet a partir de tires de roba.
El resultat final hauria de ser aquest (ja sé que no es veu massa bé... )
Ayer empecé las clases de patch. Ya tenia ganas... Pero hace tiempo que tenia ganas de aprender a hacer ganchillo, y me decidií a hacer un bolso de ganchillo a partir de tiras de tela. El resultado final tendria que ser este (ya sé que no se ve muy bien ...)



El kit de la qüestió està en crear un cabdell de tira de roba. A partir de 19 robes diferents, d'uns 15 cm cada una , es talla cada tros en 6 tires, o sigui que cada una fa aprox. 2,5 cm, una pulzada. Per tant, obtenim 6 tires x 19 robes diferents, 114 tires del llarg de la roba. Aquí les veieu totes, ocupant un silló del menjador... És el que passa quan hi ha falta d'espai.
El kit de la cuestión esta en crear un ovillo de tira de tela. A partir de 19 telas diferentes, de unos 15 cm cada una, y se corta cada trozo en 6 tiras, o sea, que cada una hace aprox. 2,5 cm. Por lo tanto, obtenemos 6 tiras x 19 telas diferentes, 114 tiras del largo de la tela. Aquí las podeis ver, ocupando un sillon del comedor... es lo que pasa quando falta espacio...




Un cop tenim les tires, s'han de cosir totes, intercalant els colors... i ja tenim el cabdell.
Una vez tenemos las tias, se han de coser todas, intercalando los colores... y ya tenemos el ovillo.

i de moment, he fet això... Un minitrosset de la base del bolso
y de momento he hecho esto... un minitrocito de la base del bolso


Un cop acabat ja us ensenyaré què tal ha quedat!!
Una vez terminado ya os enseñaré que tal ha quedado!!

6 comentaris:

laura ha dit...

Ostres, què curiós!! Havia vist fer ganxet amb bosses del súper, però no amb teles. Segur que et quedarà genial.

Lurdes ha dit...

Jo el vaig fer i queda molt maco i molt portable.
Em vaig equivocar amb els punts i és una mica més gran però cap problema vaig afegir una mica de roba del estil.
Ànims
Lurdes

RID ha dit...

OHHHHH! M'encanta i et copiaré...jeejje amb aquest tuto tan guai...sembla que ha de quedar molt bé...Espero veure els resultats ben aviat!!!! Jo també ho he vist amb bosses de súper, i queda genial.

SÍ, vaig rebre el teu "emiliu", perdona que no t'ho hagi fet saber abans...sóc un desastre. Moltes gràcies pel patró, l'he rebut correctament, és molt xulo. Ets un encant!
Petons

Carol ha dit...

Que original i ademés es poden aprofitar les tires de roba.

Blanca ha dit...

Quina idea més bona! m'agrada molt i el resultat serà molt vistós, segur!

Laura ha dit...

hola!!! te quedó muy bonito tu bolso...que tipo de tela usaste? se ve como satinada....gracias