diumenge, 22 de febrer del 2009

Amigurumi Bear - Size XL

Ja fa temps que em rondava pel cap aprendre a fer amigurumis, però sense saber fer ganxet i amb dificultats per entendre els patrons, malament rai...
La veritat, és que un cop fet el primer, és molt més facil del que em pensava... tot i que la figura que he fet és del més fàcil que hi ha...

Sabent ja els punts bàsics, vaig anar un parell de dies a classe a la botiga-taller U3U, vaig comprar allà la llana i entre les dues classes i alguna horeta a casa, avui mateix l'he acabat!!!

La llana que he fet servir és la Boston de Schachenmayr nomotta, amb gris clar i gris fosc.

El patró està tret d'aquest llibre. Kyuuto Japanese Crafts , Amigurumi

Per ser el primer crec que tampoc està tant malament, tot i que intentaré anar perfeccionant....
M'agrada com queden així amb llana ben gruixudeta, i per tant talla XL!


12 comentaris:

ramon ha dit...

Crec que jo també hauré de fer classes, ja que trobo que hi ha coses que no m'atreveixo a fer.

Per cert, quin gos més mono, Lua! ;P

Anna ha dit...

Preciós, aquest gosset és genial!

Belen ha dit...

oooh! m'encanta nena. t'ha quedat xulissim....
què serà el proper a ganxet? ara ja pots fer el que vulguis, ets tota una experta.

albis ha dit...

raa ja fas ganxet i tot, mare meva!
És molt maco, jo també he d'aprendre'n.

Per cert, i sense ànims d'ofendre als altres comentaristes, però crec que és un osset, no?

Lua ha dit...

Juas juas!!! Sí albis, és un osset!!! ;)
En ramón que li agrada liar-la!!! jeje

Merci pels comments!

Olvido ha dit...

ostia mencanta la osilla, que rica, pero ma gusta mas lo datras, en casa mi madre tenemo lo mismo de sofa, es k un estampao es de vestir q quiere q te diga. BESO GORDO

Lua ha dit...

Hola Olvido!
Me alegro que te guste... lo único que el estampao es solo una tela, no es un sofa...jeje!
besos!

anacraftsbcn ha dit...

es monísimo!!! en cuanto tenga tiempo me pongo con los amigurumis...

Knit Family ha dit...

Que simpàtic!!!!!!, jo encara no m'atreveixo amb els amigurimis, potser que ja no hem lii amb més coses. Veig que amb el tema del punt ja has progressat molt.

RID ha dit...

T'ha quedat d'allò més bé...ja m'agradaria saber-ne fer...
Petons

Knit Family ha dit...

Hola tornant amb el plastic canvas, he descobert que la Mamba negra en ven.....http://lascositasdemamba.blogspot.com/2009/01/plastic-canvas.html. La construció és fàcil, poses de sostat i vas cosint amb mig punt.

RID ha dit...

Hola guapa, tot bé? Escolta, oi que vas fer servir una tela imprimible per marcat el teu patch?
Em podries donar la referència o com i on trobar-ho?
Moltes gràcies!!!