dilluns, 4 de maig del 2009

SWITZERLAND

El passat 2 de març va ser l'aniversari d'un molt amic meu. És un enamorat de Suïssa i li xifla la bandera suïssa... En el seu despatx de feina té varis objectes i utensilis amb la bandera suïssa.

Així doncs, ho tenia fàcil, no ???

La seva parella va decidir fer-li tants regalets com anys complia, així que em vaig oferir a donar-li un cop de mà i col·laborar amb la causa… ;)

La meva aportació va ser un monader de feltre amb la bandera, com no, de Suïssa.

(Merci per la foto, Johnny. Quasi dos mesos després… però val més tard que mai… jeje)

7 comentaris:

Belen ha dit...

m'encanta! jo en se d'un que com ho vegi et demana algo similar però amb l'escut del barça!

petons

ramon ha dit...

Què maco!
Sembla una farmaciola a la inversa! ;P

greta ha dit...

Que bonito, ahora solo falta un buen trozo de queso suizo y a disfrutar.

Queta ha dit...

que patriòtic!! molt bé lauretis!!! Q

elsenyordelosganchillos ha dit...

La bandera suïssa és molt maca, però prefereixo la raclette!!!

T'ha quedat super-bé! Quina màquina fas servir?

La Muka ha dit...

Està genial!!!!

Knit Family ha dit...

Molt divertit!!!!, sempre hi pot gaurdar les navalles multiusos que quedarà més discret!!!!