dilluns, 8 de novembre del 2010

Modern baby bags

Per variar, més encàrrecs i més cosetes per nadó.
Ja veieu que m'encanta fer cosetes pels més petits de cada casa. He fet un repàs dels últims posts, i realment ultimament sembla que no hagi fet res més que coses minis.
Doncs he fet dos encàrrecs. Un consisteix en un body amb aplicació + una bosseta, pel fill d'una amiga i l'altre encàrrec són dues bossetes més.

Li vaig ensenyar a la meva "clienta" una tela d'elefants que era comprada a estats units, i li va encantar, així que ja teníem una cosa triada. La tela és de la colecció Urban Circus de la dissenyadora Laurie Wisbrun

Quan em fan un encàrrec de bossetes, el que faig és fer fotos de combinacions de teles, i que triin, ja que a vegades és dificil encertar els gustos de l'altre gent.

Aquí ho teniu, la bosseta i el body amb una aplicació d'un elefant, com el de l'estampat de la bossa.


I el segon encàrrec també me l'ha fet la meva amiga, però aquesta vegada no és per ella, sino que és per fer un regal. És per una parelleta de germanets, una bosseta per a cadascún d'ells.

I de moment això és tot...

16 comentaris:

Leidi Ash ha dit...

Que chulo todo!! :D

Belen ha dit...

que mono tot laura... em fa recordar el regal que li vas fer al macià... a tothom que ve a casa li ensenyo i li encanta!!
ets una artista.

petons

Laia ha dit...

Ooooh, que mono! M'encanta el conjunt de la bosseta amb el body d'elefant.

Nutsue ha dit...

No saps com m'agrada!!!! i no sabia que agafessis encàrrecs! Això si que m'ho apunto ben apuntat!

anacraftsbcn ha dit...

Que monadas!!! La verdad es que las cosas pequeñas, lucen más, y más cuando se hacen a pares jaajjaja Besoos

elsenyordelosganchillos ha dit...

Han quedat genial!!! I aquesta roba és una passada.

albis ha dit...

Què mono, Lua! Com tot el que fas, és clar. El body amb l'elefant és moníssim i molt original.

greta ha dit...

Para variar todo súper bonito

Crochetmestres ha dit...

Pues una de las boseta, no era precisamente per un nen petit...
Que apaña y guapa que eres.
petonets

Ganxetades ha dit...

Tot preciós!! La tela d'elefants és genial, moníssima!

ramon ha dit...

Entrar al teu bloc és com entrar a una galeria d'art. Quin bon gust, noia.

Knit Family ha dit...

Quin gust tantes cosetes, fa venir ganes de tenir un bebé1!!

laia.altimir ha dit...

Quina monada de bossa!
En el meu bloc aquesta setmana els hi dedico un "monogràfic" i si et sembla m'agradaria "linkarte" pq realment són precioses.
Fins aviat!

Laia ha dit...

Hola!
Em dic Laia, i fa temps que visito amb regularitat el teu blog perquè m'agraden molt les coses que fas, felicitats! M'agradaria saber on trobes aquestes teles tan xules... La veritat es que a les botigues de patch que conec tenen coses bastant quiques... Em podries aconsellar alguna botiga física o virtual?
Moltes gràcies,
Laia

Anne Marie ha dit...

Que bonitas son las bolsas! Yo tambien estoy haciendo "string bags", seran regalos de navidad para nuestros pequeños amigos.

Pepita Bladé ha dit...

Hola Lua, em dic Pepi ,m'agradat molt el teu blog, hi he accedit a traves de arch&crafts, que tambe segueixo, et volia fer una pregunta=
esta colxa japonesa tan xula es teva ?, si es aixi , em podries dir on as comprat la roba..m'ancantaaaaa
Lua , si no es molt demanar em podries dir la mida dels blocs ?
moltes gracies per endavan ,Pepi
el meu meil
pblade.1953@gmail.com