dilluns, 19 de novembre del 2012

Petits detalls


Aquest cap de setmana he fet un parell de detallets per a dos aniversaris, un pel fill d'una amiga ha fet 3 anyets, i un altre per una amiga que ha fet... no diré els anys, jeje!!

Fa temps que tenia ganes de fer una corona d'aniversari. Les primeres que vaig veure van ser unes que va fer la Cristina de No paris de cosir, i des de llavors que tenia ganes de fer-ne una.
 

Se'm va acudir que ja que feia la corona, podia fer-la sense cosir els números, així que vaig cosir-hi un gafet per poder treure i posar diferents números.






Vaig utilitzar aquest patró que vaig trobar per internet.

I per acabar, l'altre detallet que vaig regalar per una amiga, va ser una eco-bag, com una que vaig fer a l'estiu per la meva germana.
La tela és del dissenyador Kaffe Fassett i la vaig comprar a Llanàrium.
Amb mig metre de tela n'hi ha prou per fer una bossa eco-bag.
El patró el vaig comprar l'any passat a la parada de la botiga Nunoya de la fira Creativa.
Aquí us deixo unes fotos de la bosseta.







Fins aviat!!!

15 comentaris:

Belen ha dit...

nenaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, quina xulada tant la corona com la bossa eh?

petonets

Anna MP ha dit...

Molt xulo!!!!!
Lo de la corona amb els nº que es puguin treure és genial!!!

Anna

Núria (Els petits retalls) ha dit...

Que bonica que t'ha quedat la corona. I la bossa quines teles, són preciosa!

Ganxetades ha dit...

Quina xulada l'ecobag!!!
I la idea dels números de posar i treure genial!! Jo aquest any hauré de fer una altra!

Laia ha dit...

Ooooooh, quina xulada la corona, em ve de gust fer anys i tot.
la bossa, preciosa, ja t'ho havia dit, oi?

Anònim ha dit...

M'encanten els 2 regalets !! però t'he de dir que la idea de posar el gafet a la corona per als números ... és simplement genial. Aquest estiu en vaig fer una i vaig acabar cosint el número perquè no sabia com fer-ho !! La pròxima amb el teu permís utilitzaré el mateix sistema.
Merci per compartir la idea.

Cristina ha dit...

Quina corona tan mona Lua...M'ENCANTA! ;))) I la bossa és...és...súper pràctica, i QUINA ROBA...uauuu...en Kaffe Fasset m'encanta...un súper petó guapa!

drapets by helen ha dit...

per ser la primera corona t'ha quedat preciosa! molt xulos els dos regals!

anacraftsbcn ha dit...

Muy chulas las 2 cosas!! La tela de la eco bag súper mona! Besos

Montse ha dit...

Hola Lua! la bossa amb aquesta tela t'ha quedat GENIAL! ets una artistassa amb un gust EXCEPCIONAL! molt i molt bonic. petonàs!

Núr ha dit...

Quina bona idea, això dels números intercanviables! Brillant!

Anna ha dit...

T'ha quedat molt xula la corona, i la bossa també.
Anna

Marta ha dit...

Què macos els dos regalets! Tinc una corona pendent de fer, i volia posar velcro per poder posar més d'un número; però, amb el teu permís, provaré de posar gafets!
Petons!

Unknown ha dit...

la corona és moníssima!!! i la bossa t'ha quedat genial amb aquestes teles!!!

ramon ha dit...

Quina passada de coloraines!