dimarts, 18 de desembre del 2012

Elephants


Com podeu veure, avui va d'elefants. Espero que a en Pol quan neixi també li agradin! ;)

Seguint amb l'estil que faig dels regals per nadó, aquesta vegada he fet una bosseta amb el nom brodat, un pitet i un body amb aplicació.

Com que no sabia si a la mare de la criatura li agradarien massa les coloraines, no em vaig voler arriscar en fer res molt extremat de colors, així que espero haver encertat amb l'elecció de la tela estampada.

La tela dels elefants  és cotó orgànic, del fabricant Cloud9 i de la col·lecció Happy Drawing del dissenyador Ed Emberley. 

I aquí teniu unes fotos del regal:




   


Per si no ens veiem abans, us desitjo que passeu unes moooolt bones festes!!!

Un petó enorme per tothom!

18 comentaris:

sonietaSun ha dit...

deliciós!!!
com tot el que tu fas!
bon nadal!

Belen ha dit...

m'encanten aquests elefantets laura, són simplement monissims!!
petonets

Anna ha dit...

estàs feta una artista

CABDELLÀNIA ha dit...

Tot és precióoos!!! Segur que al Pol li encantarà!!
Ana

Ganxetades ha dit...

Com sempre tot ben lligat i amb detalls genials!

Un petó i bones festes, guapa!

Kosturetes ha dit...

M'agrada molt tot el conjunt. I la tela d'elefants es una "kukada". Si no ens veiem bones festes!!!!!!

Cristina ha dit...

Sempre tot taaaaaaan ben fet Lua, no deixes de sorprendre'm mai...una monada de conjunt, una monada de roba...segur que l'encertes!!! Per cert, tengui la roba! Jajajajaja!!!! Un súper petó guapa, i MOLT BONES FESTES!!!!!

ANNA ha dit...

Un conjunt més coquetó segur que li agradarà molt a la mare!!! i en Pol quan conegui els elefants estarà encantat amb la bossa. M'ha agradat molt tot.

Júlia ha dit...

Un conjunt preciós!! Aquesta tela d'elefants és una monada!!
Una abraçada

Montse ha dit...

OOOOHHH! Lua del meu cor! és que no hi falta detall eh! estic seguríssima que en Pol serà el nen més ben guarnit de tots els nens del grup de postpart de la seva mare! quin estil i bon gust que tens... una A-R-T-I-S-T-A!!! Bones festes i millor 2013, ple de bones estones i moltes cosides! a veure si fem una trobada!

Anna ha dit...

Què maco t'ha quedat Lua!!!!!
Bon Nadal!!!!!!
Anna

cristina ha dit...

PRECIÓSSSSSSS!!!! Molt Bones Festes!!!

Núria (Els petits retalls) ha dit...

Quin conjuntet més bonic, segur que agradarà molt i molt!
Molt bones festes!

Anna MP ha dit...

Hola Lua,

Preciós tot el que fas. Recordes que et vaig fer un comentari en l'anterior post on ens vas ensenyar el bolso de les teles del Llanarium? doncs hi vaig anar, vaig conèixer a la Laia, li vaig dir que havia conegut la seva botiga pel teu blog...etc (o sigui que potser et van xiular les orelles...).
La Laia em va ensenyar les banderoes, les lletres que li vas fer, els coixins....dir-te que ets una artistassa i llàstima que visqui molt lluny de Barcelona, perque aniria cada tarda a fer cosetes amb la Laia i la seva "família" de la botiga.
Bé només t'ho volia comentar.
Una abraçada i Bon Nadal!!!

Anna MP ha dit...

Ahhh et deixo el meu recent estrenat blog: llannacuna.blogspot.com

Anna

anacraftsbcn ha dit...

Muy chuli! La tela es monisima!

Laura M. ha dit...

Que bonics !!

Hi ha un premi per a tu al meu blog!

drapets by helen ha dit...

Uffff m'encanta aquesta tela d'elefants!!! el color gris em torna boja.... un pack molt xulo!!!! Petons