dimarts, 2 d’abril del 2013

Punxa-punxa


Com passa el temps.... d'aquí un parell de mesos farà ja un any que vaig anar a fer un taller monogràfic de "punxa-punxa" impartit per la Rut Vilella a la preciosa botiga U3U.
Aquí teniu la info de l'últim curs que han fet.


M'ho vaig passar genial i em va agradar molt aprendre aquesta tècnica de brodat.
És fàcil de fer i es poden fer moltes coses diferents.

Em vaig decidir a provar de fer el logo de l'estudi de disseny gràfic d'un amic, Dummiesgrafic.




Crec que els hi quedarà ben xulu penjat a la paret de l'estudi.

Fins a la propera i bona setmana a tothom! (que aquesta serà curteta!)

13 comentaris:

Kosturetes ha dit...

No em deixas de impressionar-me. Quina passada, m'encanta. Molts i molts petons wapi.

Núria (Els petits retalls) ha dit...

Desconec la tècnica, però t'ha quedat xulíssim! Segur que lluirà molt!
Ptnts

Cristina ha dit...

Ai nena...m'encanta!!!!! I dius que és fàcil??? Doncs sembla molt complicat...xulissim Eh!!!!! Segur que els hi quedarà genial ;) Petonicos ;*

drapets by helen ha dit...

M'encanta!!! ha quedat fantàstic... però això de que és fàcil no en fa gens la pinta!!!! gran treball segur que penjat els hi quedarà genial!
Petons

Belen ha dit...

com passa el temps si.... volant!
que xulo nena, els hi quedarà xulissim penjat de la paret de l'estudi.
petons

Ganxetades ha dit...

Què guai!!
Jo ja fa temps vaig fer el curset d'agulla màgica i la veritat és que no li veig el què...

Montse ha dit...

ooooh nena! q txuli! ets una crack! ho domines tot i tot! un petó gran artistassa! ; - )

Júlia ha dit...

Carai Lua és una passada!!
M'atrau molt fer aquest tipus de taller.
Quedarà molt xulo penjadet.
Una abraçada

Laia ha dit...

Uops. Es que saps fer de tot,tu, eh?

Marta ha dit...

Què xulo queda. Si t'agraden les labors en bastidor, avui també he pujat un post sobre ells: http://encasadetiagretel.blogspot.com.es/2013/04/corazones-en-bastidor.html. Tens un bloc genial!

Marta ha dit...

Apa Lua....què xulo! No coneixia aquesta tècnica! Però fàcil no en sembla, tot i que dius que sí! Els hi quedarà que ni pintat allà on el pengin!
Una abraçada!!

margarida ha dit...

Oooooohhhh! Quina xulada! Tinc tantes ganes d'aprendre a fer servir l'agulla russa...
Ja et pots anumar a r punt de creu eh?! Hi ha coses xulíssimes per fer i no ho dubtis pas, et sortirà perfecte!

anacraftsbcn ha dit...

Anda no lo había visto! Muy chulo!! Es muy difícil??