dimarts, 28 de maig del 2013

Més cosetes per a l'Ares...


Me n'he adonat que moltes noies que fan labors, quan els hi arriba el moment de ser mares,  totes aquelles coses que tenien a la llista per cosir i teixir pel seu futur fill, quan arriba el moment, no saben com,  però se'ls hi tira el temps a sobre i els falta temps per fer-les, o bé estan tant cansades que no tenen ànims de cosir...
Així que... em vaig oferir a la mare de l'Ares a ajudar-la amb petites cosetes que sabia que tenia a la llista per cosir.

L'últim post us vaig ensenyar el cobrellit i llençolets pel llit de branes que li havia fet a l'Ares.
Però abans que això, li havia fet una bosseta per posar els bolquers i una altra per posar cremes i "cachivaches" varis pel nadó. Ah, i  també un amanyac.

Vaig fer dues bossetes de mides diferents. Vam mesurar què hi havia d'anar a dins, i a partir d'aquí vaig adaptar aquest tutorial a la mida que necessitàvem.






 

Com que la meva amiga és una "loca" de les teles Tilda, em va donar ella les teles que li agradaven per fer les bossetes. La veritat és que les teles són una monada!!!
Amb un fat-quarter en teniu de sobre per fer un necesser d'aquests.
Us recomano que feu servir una friselina que no sigui molt molt prima, ja que sino, no dóna gaire cos i quan està buida s'aixafa de seguida.

I per acabar, un amanyac. Vaig comprar el kit a la passada fira de sitges al Tela Marinera, que contenia la tela fina de topos de tovallola, i la tela de cotó llisa.
Per personalitzar-lo una mica, hi vaig fer una aplicació d'un pastisset, hi vaig brodar el seu nom, i vaig decidir acabar les cantonades en punta rodona.







Fins aviat i bona setmana!

19 comentaris:

cristina ha dit...

Deliciós, Laura! M'encanten els necessers però la tovallola és una monada! M'agrada molt la punta rodona i l'aplicació!
Muuuuuuak!

r ha dit...

Preciositats!!!!

drapets by helen ha dit...

Els trobo una monada de necesser! i estan perfectes! jo en vaig fer un i ja en vaig tenir prou per una temporada! jejeje m'encanten les teles i l'amanyac.... m'encanta!!! i el detall i el nom... TOT!!!! petons

Belen ha dit...

quina monada, a l'ares li encantarà segur!

petonets

gaia ha dit...

Hola Lua! Fa molts anys que et segueixo, encara que jo fa temps que no publico res...sempre m'ha encantat com treballes, fas coses genials! I tens un gust per les teles exquisit!!

Espero que tot et vagi d'allò més bé, molts petons!

Silks ha dit...

Quines cosetes tan maques!!!Segur que l´Ares i la seva mami están la mar de contentes!!!.

Petons!!!

ANNA ha dit...

Ares? Quin nom més bònic. Aquests necessers que has fet m'encanten. Els trobo preciosos. I la manera genial. ;)

Cristina ha dit...

Ohhhhhhhhhhh, ohhhhhhhh, ohhhhhhhhh!!!!!! M'encanta tot Laura!!!!!!! Els necessers són preciosos amb aquestes teles...i l'amanyac és una dolçura!!! Una preciositat, TOT!!!! I tens raó, el temps sempre se'ns tira a sobre...petooooooonssssss!!!!!

Ganxetades ha dit...

Com pot ser què sempre l'encertis?? Quina moneria l'amanyac m'ha robat el cor, és guapíssim!!

Mª. Angeles ha dit...

Quina Kukada !!!! Les teles m'encanten.
Una abraçada

Anònim ha dit...

Laura, els necessers són maquíssims, a mi també m'encanten les robes de la Tilda i aquestes són boniques a rabiar com l'amanyac que m'encanta el toc que li has donat ; )
Com sempre, fas coses delicioses
1 petó

Laia ha dit...

Jolines, jolines, jolines. Es que ja no sé que més dir! Que l'Araceli deu ser molt i molt feliç amb tot això :-)

Júlia ha dit...

Uuuaaau Laura!! Maquíssim tot!!
Tengui aquest almanyac!! Aquest cap de setmbaa el regalo... Jijijijiii
Ja ho veuràs!
Aquests necessers són moníssims i molt tildosos
Un petonet

Anna ha dit...

Lua què maco!!! Els necessers són molt pràctics, i l'amanuac...una cucada.
Una abraçada.

Anna

Marta ha dit...

La colxa ja em va semblar un regal preciós! I tot el que ensenyes aquí fa el conjunt perfecte. Els necessers t'han quedat molt macos amb les robes Tilda; però l'amanyac em sembla genial! No el vaig comprar en el seu moment...argg! És maquíssim!!! Enhorabona per la feina!
Un petó

Núria (Els petits retalls) ha dit...

Preciós preciós!!! Realment un necesser per posar bolquers i tots els "cachivaches" que s'arriben a portar quan tens un nadó va molt i molt bé, i si ha sobre són tan bonics com aquests encara amb més de gust de fer-los servir.
L'amanyac t'ha quedat una monada!
Muaks!

Mer ha dit...

Muy bonitos esos neceseres, preciosos, me los voy a apuntar. Gracias por compartir
Un saludo

Montse ha dit...

Nina!!! que fort!!! he entrat deu vegades a aquest post perquè m'ENCANTA!!! i encara no t'havia deixat cap comentari! M'agrada TOT I TOT! Sóc amant de les teles tilda! necesser súper pràctic i "l'arrullo" amb el cupcake mmmmmmmmmm!!! DELICIOUS! ets una artistassa!!! guapa i més que guapa! un petó gran gran

Francina ha dit...

Hola, acab de descobrir es teu bloc a través de s'intercanvi que heu fet amb na Montse de Les mil i una idees, i m'encanta!! M'agrada tot!!!! Et seguiré a partir d'ara mateix, te felicit per sa feina que fas :)

Francina de Na Frnzzn feltreja
nafrnzznfeltreja.blogspot.com