dilluns, 17 de juny del 2013

Eco-Bags

Avui us ensenyo unes eco-bags que vaig fer per unes amigues.

Tenia ganes de fer-los un regal, i com que jo faig servir molt la meva eco-bag, vaig pensar que què millor que fer-ne una per a elles.
I com que vam aprofitar la benentesa per anar de "shopping", què millor tenir una bossa a mà per omplir-la de coses boniques!! ;)

  
 
 
Les teles son dels dissenyadors: Amy Butler, Kaffe Fassett i Anna Maria Horner.


   
El patró utilitzat el vaig comprar a la fira Creativa de fa un parell d'anys a l'estand del Nunoya.
Aquí teniu les bosses com queden obertes:

 

Gràcies nenes pel gran dia que vam passar juntes!!!


17 comentaris:

Núria (Els petits retalls) ha dit...

Oooohhh, Laura!!! Són precioses!! Una cucada de bosses!
Si n'hagués d'escollir una?!!, em quedaria amb la de tons liles i rosa!!
Maquíssimes totes!
Un petonàs guapi!

Kosturetes ha dit...

Son maquíssimes!!!! Amb aquestes bosses si que dona ganes d'anar de shopping. Petonas. :))

Cristina ha dit...

Jo em quedo amb la primera de la foto on estan desplegades, M'EN CAN TA!!!!! Moltissim!!!!! Muaaaaaaaaa guapa!!!!!

Ganxetades ha dit...

Oooooh! Què boniques, segur que van súper bé, jo hi posaria els projectes de teixir i les passejaria per tot arreu!!
Petons guapi!

CABDELLÀNIA ha dit...

Què xuleees!!! M´encanten els colors de les robetes!
Ana

Júlia ha dit...

Carai quin detallàs!!! M'agraden molt!! I és que una eco-bag sempre va molt bé...i si a sobre són amb aquestes teles ja ets la més divina del super!! Jejeje
Petonets

ANNA ha dit...

T'han quedat genial, no sabría quina triar segur que va ser un regal molt útil i les amigues estarían súper contentes! ;)

drapets by helen ha dit...

Carai quines eco-bags!!!! fa temps que els hi vaig al darrera!!! són xulíssimes i què dir de les teles... mmm una preciositat... la tela fosca de l'amy és brutal!!!! petons

cristina ha dit...

Laura!!!! Quines bosses tan útils i reboniques! A mi mn'agraden tooootes!!!! jajajajaja!!!
Felicitats!

Anna MP ha dit...

Ostres Laura quines bosses més xules i útils. M'han encantat i a més a més un detallet genial!

Anna

Montse ha dit...

oooooh ooohhh ohhhh! quina monada de bossetes... a mi m'encanta la de tons turquesa amb bias fucsia! la vull!!!! ; - ) queden tant boniques totes juntes! molt bona feina! ets una crack! petó gran gran darling

Belen ha dit...

ooooh! que xules laura....
són una passada, de debó!

Paper, roba i tisores ha dit...

M'agraden totes, totes, totes!!!

Montse

Laia ha dit...

M'encanten!!

Marta ha dit...

Què xules!!!!! Totes!!! Cadascuna en el seu estil! Segur que van agradar moltíssim! Les vau omplir anant de compres ;)??
Petonets!!

El Rincón de Angostura ha dit...

Quedaron preciosas, creo que las vas a utilizar muchisimo.
Un besote.

AudreyKnit ha dit...

Que bonitas!! Y preciosas todas!!!!