dimecres, 30 de juliol del 2014

Concurs Natura vs Natura XL


Fa dies que vaig veure un concurs que havia organitzat la DMC. Consisteix en fer un mateix patró d'amigurumi utilitzant el cotó Natura i el Natura XL. Es pot guanyar un lot de productes Natura XL.

Aprofitant que feia poc havia fet un conillet amb Natura per provar un patró que m'encantava, i el resultat m'havia agradat tant, vaig decidir fer el mateix patró amb XL.




 
 


Guanya el concurs qui tingui més likes en la foto que penja la DMC en el seu facebook.
En aquest link  del facebook de la DMC hi ha la meva foto.
Si voleu em podeu votar clicant un "m'agrada" a la foto :)

Aquest és el patró que vaig utilitzar. Amb el patró hi ha l'opció de fer un osset o bé un conill, només canviant les orelles. I aquí una foto del pinterest perquè la tingueu de guia.

El conillet XL ja l'he regalat a una petita princeseta que va nèixer fa uns dies... 

Us animeu a participar-hi? Teniu fins el dia 10 de setembre !!! En el facebook de la DMC veureu les indicacions de com participar.

Si no ens veiem abans, que passeu un bon estiu!!!!
I gràcies per ser aquí !!

13 comentaris:

cristina ha dit...

Ja el vaig veure! Són una cucada tots dos! No puc votar perquė no tinc facebook! Aissssssss......! Ho sento!
Bon estiu també per tu!
Muuuuuuuuuuuak!!!!!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Què maco!!! Molta sort!! Després intento conectar-me :) Petons!

Myriam Q ha dit...

Suerte!!! Me encantan.

drapets by helen ha dit...

Que xulos! Domcs t'haig de dir que fa dies vaig veure el concurs i estic animada a fer-lo!!! No sé com anirà però amb els que has fet tu ja m'ho estic repensant... Petons

Ganxetades ha dit...

M'encanta el conillet gros, és bestial!! Ho trobo molt bon regal per nadó!
Espero que tinguis sort guapa!!

Petons

Ganxetades ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Montse ha dit...

Nina!!! quina cucada! m'encanten!!! per favor... una monada! ets una artista! amb un gust exquisit! un pto gran bonica

Cristina ha dit...

Molta sort reina!!! Jo ja he votat;) ja t'ho vaig dir, els trobo genials!!!!! I super ben fets, com sempre!!! Muaaaaaaaa

sonietaSun ha dit...

ja tens un like més!!!
muamua

Laia ha dit...

Espero que guanyis! May the force be with you ;)

margarida ha dit...

oh! no en sabia res d'aquest concurs! estic taaan desconnectada... que divertit! han quedat xulíssims!
Marxo volant a fer el xafarot al facebook i a clica un m'agrada als teus conillets!
bon estiu!

Mª Paz (Cogiendo Hebra) ha dit...

Te han quedado preciosos. Ya te he votado, espero que ganes. Llevo un rato viendo tu blog y me encanta. Me quedo por aquí.
Un beso

Montse ha dit...

M'encanta el teu blog i les coses que fas.
Aquests conillets t'han quedat molt bé, corro a votar!