dilluns, 5 de gener del 2015

Pack nadó - Benvinguda Júlia!


Avui us ensenyo un regal de naixement per la Júlia.
La Júlia és la germana petita de la Martina, a qui al seu dia li vaig fer aquest cobrellit.
Així ja que el cobrellit aviat el farà servir la Júlia, li he fet altres coses que no hagués fet per la germana gran i que siguin d'utilitat per la mare.

Un pack dels que acostumo a fer, bosseta, pitet i sonall de l'ocellet.
El sonall està fet amb cotó Natura de la Dmc i amb ganxet de 3 mm.



També he fet una manteta amb tela de cotó per un costat i tela minky per l'altre costat.
He utilitzat aquest tutorial que és molt còmode de fer, ja que la tela minky és una mica punyatera per cosir, però d'aquesta manera és molt pràctic.



 Espero que us agradi !!

Fins aviat!



14 comentaris:

MJ ha dit...

precioso Lua, como siempre. ¿la tela minky que es, cómo si fuera piel o algo así? Lo que veo me parece muy original.
Felices Reyes!

cristina ha dit...

M'ENCAAAANTA!!!!! nena, els teus amigu són sempre taaaaaaan perfectes.....!!!! aisssssssss.... que rebonic que és tot el que fas....... m'encanta..... i la manta una xulada!
Bon Any, Laura!
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuak!!!!!!!!

Júlia ha dit...

És un conjunt xulíssim!!
Merci pel tuto del minky perquè sí que és molt punyeter de cosir eeh!
Petonets i bon any

laura ha dit...

Tens un gust exquisit!!!!

albis ha dit...

Tot el que fas és TAN amorós!!!

Anna ha dit...

És un conjunt moníssim Lua!!!
Anna

drapets by helen ha dit...

Aixxxx m'encanta la tela de casetes!!!! tant que just tenia una entrada programada per avui amb una manta d'aquesta col.lecció!!! i jo sense veure el teu post!!!! com sempre el conjunt m'ENCANTA!!!! jejejejeje i el sonallll mmmmm!!!! petons

Cristina ha dit...

El conjuntet és una preciositat...m'encanten els teus conjunts!!!!!! I trobo que aquesta manera de cosir el minky és genial! El pròxim cop ho provaré ;) Una abraçada reina!

AikaMaku ha dit...

M'encanta molt tooot!!! El que ja fa temps que em té el cor robat és el sonall de l'anaguet... Un dia te'n demanaré un!!! :D

Ganxetades ha dit...

Uuuooooh! La manteta de minky és súper guapa!!!

Montse ha dit...

una monaaaaaaada! la tela, la manteta... i l'amigurumi sonall!! et queden tant i tant bé! me n'has d'ensenyar a fer! un pto gran gran!

Unknown ha dit...

Me encantan el conjunto!!!Estoy enamorada de las telas de Dashwood Studio!!

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Maquíssim tot! Totes les robes són precioses! I l'ocellet del sonall és moníssim. Petons!

Laia ha dit...

Xulíssima la manta, i tot. Tinc sort de ser una teva 😄😘