divendres, 13 de novembre del 2015

El gat Mei de Pica Pau

Aquest post, podria dir-se Amigurumis "Pica Pau" Regals de Naixement part 2 ;)

Aquesta vegada  el regal era pel fill de l'Alba, el seu petit vikingo, com l'anomena ella carinyosament. :)
Sé que l'Alba és una amant dels animals i sobretot dels gats... així doncs, em vaig decidir a fer-li el gat Mei del llibre El Mundo de Pica Pau.

La girafeta del post anterior, vaig fer servir el cotó de la dmc Cotton Natura, però al veure que la girafeta (tot i ser grandeta) em sortia  més petita de les mides del patró, em feia por que el gatet sortís massa petit, i em feia ilusió que sigués una mica gran, així que el vaig treballar doble, amb dos fils.

Aquí us deixo un parell de fotos:





 A part del gatet, vaig fer-li també una funda de llibre de salut, un pitet, un mossegador i un dau amb cintes.
 Però.... no vaig poder fer fotos ... no vaig trobar el moment per fer-les per tenir bona llum, i li havia de fer arribar el regalet... així que.. no tinc fotos més fotos! Aixxx...

Espero que l'Albis i el seu petitó gaudeixin del regalet!!!!


16 comentaris:

albis ha dit...

Ja saps que m'encanta!

Faré fotos de les altres coses, no em sortiran tan boniques com les teves, però he de fardar!

Alhana ha dit...

Què bonic! No m'agrada fer amigurimis (no sé per què, em dóna peresa) però m'encanta veure els que feu els demés, són tan monos!
Espere veure la resta de fotos al blog de l'Alba, m'he quedat amb la curiositat.

cristina ha dit...

Super rebonic aquest gatet, Laura!!! et queden taaan bé els amigus!!!!!
El petit vikingo deu estar encantat! ;)
Llàstima que no hagis pogut fer fotos... és un drama quan hi ha mala llum...
Una abraçadota!

laura ha dit...

Ouhhhh espectacular!!!!! Els amigurumis de la Yan són superadictiue. M'encanta la gateta i m' apunto això de fer- ho doblant el fil.

Ganxetades ha dit...

Què maco és!! Se't dona tot tan rebé!!
Amb la mandra que em fan a mi els amigurumis... però queden tan xulos!!
Mooolts petons!!

Cristina ha dit...

M'encanta, monissim, monissim, monissim!!!! I super ben fet com sempre...els gatets em tenen el cor robat des de fa poc, jejeje. petonets reina!

anacraftsbcn ha dit...

Monísimo!!! As usual… Besoos!!

glaramknits ha dit...

Com sempre,simplement perfecte! Escolta, i aquesta torreta de ciment te las fet tú,també?

Júlia ha dit...

La girafa es molt mona però el gatet m'ha robat el cor..
Llàstima que no en tinc ninidea de fer amigurumis que si no.. En faria un per la peque.

Petonets

Montse ha dit...

Quina cucada de gatet! per favor... quina artista dels amigurumis! ole i ole! un petó gran bonica! fins aviat! M

maiaknit ha dit...

te ha quedado muy chulo!

Anna ha dit...

Nenaaa!!! M'encantaaa!!! Em fan delir taaant!!!! Però el meu nivell és mooolt baixet i no em vec capaç.
Una abraçada.

Anna

Laia ha dit...

És tan monuuu, i donc fe de que la resta del regal és preciós!

maría ha dit...

m´acabo d´enamorar!!!! quina monada per favor!!!
a veure si sóc capaç de trobar el llibre, o millor, els Reis que s´afanyin a buscar-lo
un petó guapa!!

Anònim ha dit...

Good post!
which programming language to learn in 2015 read this

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

Oohh és una cucada!! M'encanta! Els dissenys de Pica Pau són tan macos. Petons!!