dilluns, 22 d’agost del 2016

Alpaca Marcia


Abans de l'estiu, quan vaig veure que la Pica Pau havia fet uns patrons exclusius per la DMC, els ulls em van fer "xirivites"! Perquè m'agraden tant els patrons de la Pica Pau?
Em va encantar l'Alpaca, i ja que uns mesos abans la meva germana havia estat al Perú, em fa fer il·lusió provar de fer-la.

Els únics canvis que vaig fer va ser canviar els colors de l'alpaca i la manta, i també el dibuix de la manta.

Aquí teniu unes fotos

 



Fins aviat!!!

12 comentaris:

karmen ha dit...

Es muy bonita, preciosa!!! me encanta la manta de colorines con los pompones, le queda super bien. Mirare si encuentro el patrón. Petonets

Milla Michonne ha dit...

Cute :)))

glaramknits ha dit...

Ja m'has fet venir ganes de fer-ne una! Molt xula!

Descabdello ha dit...

Primer no em va cridar especialment l'atenció aquest patró de Pica Pau però a tu t'ha quedat xulíssima.

Alhana ha dit...

El que més m'agrada dels patrons de la Pica Pau són les expressions de felicitat que els hi posa a tots els animalets i aquesta alpaca no és una excepció. Preciosa!!!

laura ha dit...

Què tenen els dissenys de la Pica Pau que tots són extraordinaris! Es veure'n un de nou i no poder parar fins fer-lo. M'encanta els canvis de colors que has fet!!

Anna ha dit...

M'encanta Lua!!!! És una cucada.

Anna

albis ha dit...

No he vist el de la Pica Pau però segur que no és mes bonica que la teva!

Mabel (aventuresidesventuresdels30) ha dit...

És una monada! quina alpaca més dolça. Una abraçada

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

T'ha quedat perfecta!!! M'encanta!! Tots els patrons de la Pica Pau són tan macos :)) Una abraçada!

Laia ha dit...

Oix, quina passada de bonica!

pequicosas ha dit...

Uf... a quién no le gustan los patrones de Pica-Pau...?
Pero encima es que tu los haces tan bonitos.... ^.^