dilluns, 29 de desembre del 2008

Coll i Bufanda pour moi !


Els regals de nadal que he fet no n'hi ha cap de tejeril, són de patch, i quan tingui les fotos ja les penjaré. Així que us ensenyo el que he acabat aquests dies de neu i pluja... i són per mi, que ja tocava!!!

He acabat un coll d'un patró de la Nicky Eipstein
que la Belén em va passar. Es diu Colors of Tuscany Scarf

He utilitzat la llana Rowan, Colourscape chunky by Kaffe Fasset.
I aquest ha estat el resultat.


També m'he fet una bufanda. El dissabte em va agafar el rampell que volia fer alguna cosa rapideta i amb una llana gruixuda. Em vaig decidir per la Katia Ethnic de colors grisos. En teoria es fan servir agulles del 9-10, però al dir-li a la senyora botiguera que jo era novata i que apreto bastant, em va dir que utilitzés del número 12!!! catxu agulles deu meu!!!! però ja ha quedat amb l'efecte que jo volia.





11 comentaris:

albis ha dit...

M'encanta el coll!

Anna ha dit...

El coll és una monada i la bufanda segur que també, el que passa és que no es pot apreciar molt bé. Felicitats per aquests treballs tant fantàstics.

ramon ha dit...

Molt macos, Laura!
Porta'ls a BK que els veurem bé.

Lua ha dit...

Merci a tots!!! Ja he canviat la foto de la bufanda per una altra que es veu millor!!!!

Belen ha dit...

ARTISTA!
nena, ho veus que estàs feta una fletxa amb les agulles?

xulissim tot!

bon any nou!

Unknown ha dit...

És molt maco aquest coll! Feliç Any Nou i fins aviat!

laura ha dit...

M'encanten aquests colls, hauré d'aprendre a teixir. Petonets

RID ha dit...

Feliç 2009, t'han quedat genials...m'encanten!!!!

Pilar ha dit...

Que bonita!!! los colores son bellisimos

Anònim ha dit...

Que maca aquesta bufanda! aquesta no l'has penjada al flickr! M'agrada molt el degradat que fa i els tons grisos. Un petò.

Unknown ha dit...

Eii, molt maca, aviam si acavo la meva i la puc enseñar també! hem queda poquet!
Rakel.