dijous, 11 de desembre del 2008

Pinya...o com es digui...

Ja tinc el primer regal de caga-tió!!!!

La típica "pinya" de patch, feta amb robes (obviously), però sense cosir!
(és una bola de porexpan i els trossos de roba enganxats amb agulles de cap)


L'any passat ja en vaig fer una per fer un detallet a la meva tieta, i com que va semblar que al meu pare li agradava, (espero que no m'ho digués per compromís...jeje) doncs aquest any n'hi he fet una per ell.

És molt típic fer aquestes pinyes amb robes de colors de nadal, verd i vermell, però a on vaig a classe de patch, en tenien una feta amb aquests colors i no me'n vaig poder resistir!!!!
Les robes són de la Yoko Saito, Lecien.

Doncs a veure si tinc èxit i li agrada... però fins el 24 a la nit no ho sabré!!! arrrggg!! Espero que aquesta pinya em duri a les meves mans... perquè ja em conec jo! No puc tenir coses per a regalar gaires dies abans... perquè no em puc aguantar i les regalo abans d'hora!!! No tinc remei!!!

Ara la qüestió és la següent: En teoria hi va clavada una espelma que surt del centre, però no sé si deixar la pinya tal qual està, per posar en qualsevol lloc per a decorar, o clavar-li l'espelma...

Què faríeu???

14 comentaris:

ramon ha dit...

Caram, Laura, l'altre dia vaig fer carxofes al forn i són iguals a la teva "pinya"!!! 8)

Lua ha dit...

Jejeje!!! Potser sí que m'he equivocat de títol.. potser li hauria d'haver dit carxofa!!! ;)

mkazumi ha dit...

jo voto sense espelma, s'embrutarà de cera!

Moni ha dit...

jo també opino que sense espelma.

viky-patch ha dit...

hola la bola de nadal es molt bonica no la habia visto nunca con esas telas,visita mi blog y veras como las decoro yo ....yo voto por lo menos con una vela

Nutsue ha dit...

Doncs jo estic en el sector sense espelma! de seguida he pensat que s'embrutaria la roba i és massa maca!

albis ha dit...

És molt original.

M'apunto al "frente sin vela".

laura ha dit...

M'encantaria veure la cara del teu pare quan faci cagar el tió, jajaja.
Per cert, com t'agraden les robes de la Yoko Saito.

La cuina vermella ha dit...

Preciós! jo també voto sense espelma!

Nile e Richard ha dit...

Oi amiga.Vim te fazer uma visitinha.Adorei a sua pinha,está muito bonita.Bom fim de semana para voce.bjtos.Nile.

RID ha dit...

OHHHHHHHHHHHHHH què bonica la carxofa-pinya...m'agrada molt!!! jo vull saber fer-la, fes-nos un tuto per les pobres que no en sabem!!!!!!
Millor sense espelma, crec...les teles són genials m'agraden moltíssim!!!
Petonets guapa!

Knit Family ha dit...

Jo voto sense espelma...........queda molt xula així la pinya/carxofa.....

Carol ha dit...

L'any passat la vaig fer i em va passar el mateix. Al final vaig obtar x fer el forat x l'espelma i posar-la. Però després em vaig donar compte que si la treia el forat quedava tapat per les robes i així podia gaudir de les 2 opcions.

anacraftsbcn ha dit...

Preciosa laura!! La vi en la fiesta del lunes, y estaba puesta con una vela blanquita y un lazo, y tb quedaba muy bien!! A ver si a mi me da tiempo y me animo, pq está chulisima!!