dimecres, 23 de novembre del 2016

Bola del Món

 Des del dia que vaig veure per intstagram una bola del món feta en ganxet, i tinguent en compte que la meva germana té una agència de viatges, vaig pensar que podria ser un regal super guai, així que em vaig posar a buscar patrons per internet, i només en vaig trobar un que m'agradés. I la veritat és que val la pena, està molt ben explicat i no hi he detectat cap error. El que m'estranya és que essent un patró ben xulu, hi hagi poca gent que l'hagi fet.

El patró el podeu trobar a Etsy , buscant la venedora Kaper Crochet
Link aquí .
 
  

 He fet servir una anella de fusta com les que faig servir per fer els mossegadors per a nadons, per donar-li un suport i que es mantingui sense rodolar. 


I així pot lluir a l'agència de ma germana.... :)



Espero que us hagi agradat.
A la meva germana li va encantar!! Amb això ja sóc més que feliç!!

Vaig penjar la foto a Instagram, i no sé què va passar, que es va fer viral... No he aconseguit descobrir com carai ha passat... en fi, ha tingut molt d'èxit!! :)

ANOTACIONS: Sí algú es decideix a fer-lo, vull anotar-vos una cosa important. Com que haureu de fer ganxet treballant amb dos fils (un per a cada color), el fil que no treballeu, no el tenseu gaire, deixeu-lo una mica "suelto" per darrera, o quan vulgueu farcir la bola, no us quedarà rodona del tot. Ho dic per experiència. Només us diré que és la segona bola que he fet. La primera que vaig fer em va quedar forma cónica... :'(
També és molt important concentrar-se molt, i no equivocar-se de cap punt, o sino el dibuix queda desfigurat. També us diré que he desfet i fet varies vegades. A part d'això, no té cap dificultat.
Concentracioooooó, molt important!!! :)

9 comentaris:

cristina ha dit...

Ja t'ho he dit ....... T'HA QUEDAT PERFECTA! I m'encanta!!!!
quina sort la teva germana amb aquests regalassos que li fas!
no m'estranya que estigui encantada!
Felicitats, Laura!

Descabdello ha dit...

Uau! M'ha enamorat! És veritat que és estrany que tan xula que és sigui poc vista. T'asseguro que s'incorpora a la meva llista de pendents en les posicions més altes. Només tinc un dubte: es fa en espiral o has de tancar cada filera i començar la següent amb cadeneta? És que si no és en espiral allò bé bé no m'hi queda.

Cristina ha dit...

És un súper projecte, i un súper objectiu...jo no trobo extrany que no l´hagi fet gaire gent, no és tan fácil reina! I t'ha quedat perfecte, cosa que tampoc m'extranya perquè tu ets una crack. Muaaaaaaa!

Mabel (aventuresidesventuresdels30) ha dit...

M'encanta no es faria res tenir-ne una a casa és ideal per a gent viatgera i amb ganes de veure món... així que en una agència està al seu lloc ideal! Ets una artista. Una abraçada

Laia ha dit...

Una passada!

pequicosas ha dit...

Parece complicadisimo...
Y la primera no te quedo tan redonda? Por que?
La verdad es que me encantaria hacer una... como regalo para gente viajera es genial... pero no se si me atrevo... jejeje

Silvia LGD (Little Green Doll) ha dit...

M'encanta! Ja te'l vaig veure per IG i vaig flipar, m'encanta! Sembla complicat de fer. Una abraçada!

David Millar ha dit...


Appreciate you sharing, great article.Really looking forward to reading more. Really Great.

ebony lorange ha dit...

This is an excellent blog you have written with us. I appreciated it. Image Retouching
Photo Editing Helps
Neck Joint
Photoshop Guideline
Clipping Path Tutorial
Drop Shadow Helps
Background Remove
Image Editing
Image Cut Out
Photo Manipulation